↑ Return to Product

Jus Cinta V Bio Emas Mengetat Faraj

Jus Cinta V atau disebut juga V Cinta bukan sahaja mengetatkan kembali faraj (vagina ) anda, ia juga memberi tenaga yang mencukupi bagi anda mengadakan hubungan intim dengan suami berulangkali tanpa rasa penat atau lemah.

Jus Cinta V menembalikan keyakinan diri dan menceriakan wajah anda tanda kepuasan diri dan kerana memberikan kepuasan maksimum kepada suami anda.

Anda sentiasa bersedia pada setiap masa untuk memenuhi keperluan suami anda. Anda sentiasa bertenaga sepanjang hari!

Jus Cinta V dijamin bebas daripada bahan kimia atau sintetik. Ia semata-mata disediakan dari gabungan herba serta madu lebah tulin.

Jus CINTA V Bio Emas

Jus CINTA V Bio Emas

Testimoni Pengguna Jus Cinta V Bio Emas

Testimoni Pengguna Jus Cinta V Bio Emas

Testimoni Pengguna Jus Cinta V Bio Emas – tidak rasa penat walau pun 3, 4 kali bersetubuh pada satu malam

Kepada yang kurang faham loghat Trengganu seperti dalam wassap diatas, sila ikuti transkrip di bawah:

Soalan:
ada satu lagi…Jus V Cinta
nak tak..
yang saya beri awak cuba sebotol hari tu
OK tak?

Jawapan:
awak pos sebeotol esok cukup lah
ok sangat-sangat tapi macam gemar pelik
hahaha…

Soalan:
gemar pelik macam mana tu?
hahaha
cuba cerita sikit

Jawapan:
adeeehh…!!!
bila minum tu rasa macam nak bersetubuh sentiasa
hahaha…malam jer nak 3,4 kali
macam tidak penat
kesian suami saya

Soalan:
hahaha…
parah….

Jawapan:
hahahaha….
biasa sekali OK dah…tapi minum tu
ehem…memang lebih la beraksi


Mengetatkan Faraj Jus Cinta V

Jus Cinta V Mengetatkan Faraj

Cinta V Jus mengetatkan vagina anda

Jus Cinta V Bio Emas mengetatkan faraj Jus mengetatkan faraj Cinta V Bio Emas faraj saya kembali macam faraj anak dara dengan Jus Cinta V Bio Emas




Jangan lupa ambil Jus Delima Bio Emas sebagai booster tenaga untuk masa kerja anda sehingga petang



[ KEMBALI KE LAMAN UTAMA ]